Frycek18 Frycek18
605
BLOG

Dezinformacje Jeremiasza Paliwody

Frycek18 Frycek18 Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Znany dezinformator smoleński, Jeremiasz Paliwoda popełnił notkę  "Smoleńsk 2010 - Końcówka skrzydła i metody dezinforamacji". Wszedłem i na samym początku znalazłem kilka dezinformacji , więc skomentowałem:

@Autor

" by małą brzóżkę spokojnie rosnącą na "działce Bodina" oskarżyć o współudział w strąceniu samolotu PLF101. "

Ładna mi mała brzózka, 16 m wysokości, średnice pnia, w miejscu uderzenia 44 cm, u podstawy 61 cm.

"Dokładnie, nie znane są wogóle żadne wiarygodne powody, by uznać, że doszło do kontaktu samolotu z brzozą"

A zeznanie N. Bodina nic nie warte, bo to pewnie agent FSB, pęknięcie pnia u podstawy i pochylenie kikuta o metr na zachód to też nieprawda.

" iż parametr wysokości zarejestrowany w urządzeniach Tupolewa w miejscu, w którym rosła ta brzoza, wyklucza ten kontakt,"
"mamy ponadto kąt nachylenia samolotu względem ziemi (20 stopni),"

ATM-QAR zapisał wysokość RW 6,2 m i kąt pochylenia 12,8 st.
FRYCEK1813:12
 
Dość szybko dostałem odpowiedź, na końcu której stało:
 
"Za sianie niesprawdzonej propagandy i brak odniesienia się do meritum notki - BAN.
 
BAN to jest typowa broń dezinformatorów i oszołomów smoleńskich.
Podałem tylko zakończenie odpowiedzi JP na mój komentarz, ale wcześniej jest kolejna dezinformacja na temat rejestratora ATM-QAR, z powołaniem na sensacyjne odkrycie @Fotoamatora, mimo, że ten o tym rejestratorze nie wspomina.
 
W dalszej części notki, JP rozpatruje ewentualną kolizję skrzydła z drzewem, zamieszczając rysunki, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Ale to zrozumiałe, skoro założył, że to w ogóle nie nastąpiło, bo jeśli by przyjął, że w wyniku uderzenia konstrukcja końcówki skrzydła rozpadła się na długości ok. 1,5 m, a drzewo złamało się dopiero, jak samolot był daleko, sprawa wyglądałaby inaczej.
Dziwne też, że nie wziął pod uwagę symulacji "eksperta" Biniendy, wg której drzewo wygina się w stosunku 1/250.
 
Dalej są rozważania na temat konstrukcji skrzydła, ale to nie dla mnie, bo dawno stwierdziłem, że żaden konstruktor skrzydeł nie przewiduje latania samolotu wśród drzew.
 
 
 
 
Frycek18
O mnie Frycek18

Raczej rozsądny. Uzyskane zaszczytne bany: Peemka, Marcin Gugulski, Publikacje Gazety Polskiej, Gini, Markowski, Jeremiasz Paliwoda vel Docent Polejwoda, Jerzy Korytko, Stary Wiarus, Seaman, Eska, W Kapeluszu Panama, Xanielka, Toscana, Bresland, moherowy "profesor" Rafał Broda, Jeremiasz Flamewater, dawniej docent polejwoda, wyjątkowy idiota

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości