geos geos
679
BLOG

Cenzura 2.0 - czyli jak YouTube manipuluje komentarzami użytkowników

geos geos Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Ta historia zaczęła się banalnie...


Próbując dodać komentarz pod jednym z filmików na YT zauważyłem, że z jakiegoś powodu mój wpis znika bezpowrotnie w kilkadziesiąt sekund po opublikowaniu. Mimo wielokrotnych prób zapisania tej samej treści efekt był zawsze jeden - komentarz znikał. Wiedziony wrodzoną dociekliwością postanowiłem przyjrzeć się problemowi od strony technicznej i ... odkryłem bardzo ciekawy mechanizm który pozwala YouTubowi manipulować i cenzurować kamentarze dodawane przez użytkowników. W nagranej prezentacji przedstawiam konkretne przykłady działania tego mechanizmu.




geos
O mnie geos

myśleć nieszablonowo...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie