Romuald Kałwa Romuald Kałwa
333
BLOG

Wszystkie przekleństwa Daniela Obajtka

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Kultura Obserwuj notkę 3

image

Inne przekleństwa, jakie można zaproponować przyszłemu premierowi (mam nadzieję, że nie zwyzywa,  tzn. nie przyniesie Polsce wstydu na wizytach zagranicznych, aczkolwiek ktoś taki twardy przydałby się na negocjacjach z Rosjanami), to:

Botaniczne

- Urwał nać

- Orzeszku włoski

- Paprykujesz

Zoologiczne

- Kurczaczki

- W mordę jeża 

- Kurka wodna

- Pomerdało mi się

- Kaczy kuper (może lepiej, żeby tego siarczystego przekleństwa nie wypowiadał, m.in. w kontekscie tego faceta, co siedzi obok na zdjęciu)

Filozoficzne

- Ja cię nie mogę

- A niech to szlag

- Do diaska

- Kurde balans

- Ja cię kręcę

- Jedwabiście (to przekleństwo może być niestosowne podczas wizyty w Izraelu)

Budowlane 

- Jasny gwint

- Kurcze blaszka

- Ale urwał

- A niech mnie drzwi ścisną

- Holender

Hammurabiego

- Kij ci w oko

- Kij ci w szprychy

- Ugryź się w ucho/łokieć

- Niech to kule biją

Meteorologiczne

- Kurtka na wacie


Źródło przekleństw: https://konfabula.pl/zamienniki-przeklenstw/ 

Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura