GPS GPS
407
BLOG

Bóg stworzył trajka!

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Niedawno pisałem w notce na Sportifo24 o mistrzostwach w trajkarstwie:

Polecam relację telewizyjną z tych mistrzostw. W relacji tej wypowiada się moja córka (6 min. 16 sek.), która wygrała slalom kobiet, ale wypowiada się też zwycięzca slalomu mężczyzn (7 min. 20 sek.), który mówi tak:

„Zwycięstwo to nie jest moje dzieło. Bóg stworzył Ziemię, Bóg stworzył mnie, Bóg stworzył śnieg, Bóg stworzył Polskę, Bóg stworzył materiały, z których zrobiony jest trajk – tu nie było nic do roboty dla mnie, ja tylko jechałem. To wszystko była pomoc Boża – On jest największy.”

Relacja jest tu (o mistrzostwach zaczyna się od 4 min. 40 sek):


Polskie litery <- poprzednia notka
następna notka -> Matka Teresa pierze

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości