GPS GPS
1202
BLOG

Liberalny Marsz Niepodległości

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 17
Jak zwykle byłem na Marszu Niepodległości by jak zwykle krzyczeć: „Precz z komuną!”. Bo uważam, że obecna druga komuna jest do likwidacji. I jak zwykle było spokojnie, bo szedłem z tyłu, a o zadymach dowiedziałem się z mediów po powrocie.
Opis marszu jest tu:
Nie mam nic do dodania, więc ograniczam się tylko do pokazania kilku zdjęć zrobionych przez moją córkę.
Albo nie, dodam jeszcze to: byłem na marszu a jestem liberałem. Więc można powiedzieć, że to był marsz liberalny.
 
Grzegorz GPS Świderski
 
PS1. A to są moje poglądy na: Niepodległość.
 
PS2. A u jest najlepsza relacja z zadym na marszu:

Czy Adam był zygotą? <- poprzednia notka
następna notka -> Na kogo głosować

Zobacz galerię zdjęć:

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo