GPS GPS
246
BLOG

Jasnowidz czy czarodziej?

GPS GPS Odkrycia Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

       Jestem jasnowidzem i czarodziejem. Jutro drużyna A i B rozegrają siatkarski mecz. Jako jasnowidz przewiduję, że wygra drużyna A. Ale jako czarodziej deklaruję, że sprawię by wygrała drużyna B.

       No i jutro okazuje się, że wygrała drużyna A. Jestem więc jasnowidzem, ale nie czarodziejem. Udało mi się przewidzieć wynik, ale nie udało mi się go zmienić.

       A co, gdy wygra drużyna B? No jestem oczywiście czarodziejem, udało mi się ustawić wynik. Ale czy jestem też jasnowidzem?

       W każdym razie, co by się nie wydarzyło, to jestem jasnowidzem lub czarodziejem, albo jasnowidzem i czarodziejem. Mam na pewno pewne paranormalne zdolności.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:


Obowiązek szczepień to hodowanie ludzi jak bydło <- poprzednia notka 

następna notka -> 10 argumentów przeciw obowiązkowi szczepień

Tagi: gps65, czarodziej, jasnowidz, logika, dylemat

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości