GPS GPS
1283
BLOG

Do strajkujących nauczycieli!

GPS GPS Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

        Nie pamiętam swoich pań z wszelkich klas edukacji - nie miałem żadnego ulubionego nauczyciela. Stanę z wami twarzą w twarz i wam powiem: niczego mnie nie nauczyliście, nic mi pozytywnego nie daliście, nic z waszej nauki nie zapamiętałem. Nie mam żadnych pozytywnych wpomnień z kontaktu z wami. Spowodowaliście tylko i wyłącznie opóźnienie mojej edukacji. Zdruzgotaliście mi osobowość i spowolniliście moją drogę do wiedzy. Zniszczyliście mi dzieciństwo. Wszystko co wiem, nauczyłem się sam.

        Na skutek waszej destrukcji potrafiłem płynnie czytać dopiero gdy miałem 10 lat, a pisać, gdy miałem lat 15. A liczyć do dziś nie umiem. A mogłem te wszystkie umiejętności opanować już w wieku 6 lat - gdyby nie wy, nauczyciele i nauczycielki publicznej edukacji! Nienawidzę was.

       Bardzo głęboko gardzę wami, bo do dziś wciąż jesteście główną przeszkodą w edukacji. Niech wasz strajk trwa po wsze czasy! Życzę wam byście już nigdy nie wrócili do uczenia! Niech was piekło pochłonie! Bodajbyście skonali w rozpaczy! Bodaj ród wasz wygasł! Bodaj diabeł duszę z was wywlókł... komuchy, komuchy, po trzykroć komuchy!

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:

Program wyborczy <- poprzednia notka

następna notka -> Rozdział od państwa

Tagi: gps65, edukacja, szkolnictwo, nauczyciele, strajk


GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo