GPS GPS
5512
BLOG

Dlaczego warto głosować na Konfederację

GPS GPS Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 65

       Właśnie odbyła się konwencja programowa Konfederacji. Ja jestem wolnościowcem i w pełni popieram program partii Korwin i poglądy większości wolnościowych liderów Konfederacji. Pozostałych koalicjantów popierałem mniej. Dziś przekonałem się, że niesłusznie. Wysłuchałem wszystkich przemówień na tej konwencji i nie mam się do czego przyczepić. Wszyscy mówili z sensem, wszyscy wyrażali moje poglądy. Nikt nie palnął jakiejkolwiek głupoty.

       Uważam, że można śmiało głosować na każdego Konfederatę. Warto głosować na Konfederację, bo nie tylko ma najmądrzejszych liderów wśród polskich polityków, ale w ogóle wszyscy kandydaci są mądrzy.

       Warto głosować na Konfederację bo jest najbardziej wolnorynkowa i antysocjalistyczna ze wszystkich startujących ugrupowań. Jako jedyni chcą zlikwidować podatek dochodowy, na co jest szansa, gdy będą języczkiem u wagi w Sejmie, a co da Polsce bardzo dużego gospodarczego kopa w górę. Jako jedyne ugrupowanie Konfederacja głosi konieczność zreformowania ubezpieczeń społecznych, służby zdrowia i edukacji tak by te dziedziny uwolnić z brudnych łap państwa. Jako jedyne ugrupowanie jest w stanie w możliwy, kompromisowy sposób choć trochę uwolnorynkowić każdą dziedzinę, którą tłamsi państwo. Jako jedyna partia Konfederacja ma racjonalną i sensowną koncepcję na politykę zagraniczną Polski. Polecam wysłuchanie przemówień z tej konwencji:


Grzegorz GPS Świderski

Kochajmy błaznów! <- poprzednia notka  

następna notka -> Polityczne przyprawianie gęby 

Tagi: gps65, Konfederacja, prawica, wybory

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka