zwoli18 zwoli18
236
BLOG

KLUZIK - ROSTKOWSKA NA KONWECJI PO

zwoli18 zwoli18 Polityka Obserwuj notkę 2

Niepewność została rozwiana..... Joanna Kluzik - Rostkowska pojawiła się na zjeździe Platformy Obywatelskiej.... Tym sposobem udowodniła jak powiedział Paweł Kowal "zabrakło sił". Szkoda, że Pani Joanna nie została w PJN. Że nie umiała powalczyć, bała się, że straci stołek. Zawiodłem się bardzo na niej, bo zdecydowała się w stąpić do PO, a Donald Tusk zaprosił ją do siebie tylko i wyłącznie gdyż zbiera wszystkich potencjalnych rywali.

Moja wiara w udzciwą politykę własnie wygasła. Układy, własne interesy to tylko się liczy w Polskiej polityce. Aż wstyd tutaj żyć. Swoją krótka refleksję zakończe wypowiedzią Kowala: "Nawet zła decyzja jest lepsza niż brak decyzji. Cieszę się, że sytuacja się wyjaśniła i nie ma dwuznaczności. Życzymy Joannie wszystkiego dobrego - żałujemy, że nie starczyło sił."

 

CZAS POKAŻE CO BĘDZIE....... Ja w PJN jestem i idziemy do przodu......

zwoli18
O mnie zwoli18

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka