ja 2
ja 2
gustaw2012 gustaw2012
293
BLOG

Życzenia Noworoczne dla parti rządzącej 2015 -2019

gustaw2012 gustaw2012 Kultura Obserwuj notkę 2

Wszystkim prawdziwym Polakom i katolikom życzę z okazji Nowego Roku:


-  dalszej woli walki o wolnośc niezależność  naszej ukochanej Ojczyzny.

-Ukarania sprawców straszliwego zamachu pod Smoleńskiem 10.04.2010


- Wolności słowa Bożego!


- Cudownych wrażeń w marszach pod Pałac Prezydencki.


- Dobrej pogody w każdą miesiecznicę straszliwego zamachu na ofiary katyńskie 10.04.2010.


- Dobrze funkcjonujących stoczni polskich


- Dentystów w kazdej szkole podstawowej


-Gazu łupkowego pod każdym polskim domem


-Mieszkania własnościowego dla każdej polskiej Rodziny

- Pomników jednego imienia na każdym skwerze

- Niskich, nieznaczących podatków

- Obowiązku podejmowania pracy dla niechcących

- Sejmu, w którym wszyscy będą mówić jednym głosem

- Autostrad bezpłatnych, żeby Polacy byli dumni ze swego Kraju

-Prawdziwego Rządu bez Układu i zakłamań

-Dobrego europejskiego wynagrodzenia i przede wszystkim uczciwego

-Emerytur dla cieżko pracujących już po 15 latach stażu.

- Surowych kar dla złodzieji, oszustów, kłamców, szkalujących Polskę, Kościół i jego tradycję

- Jeszcze surowszych kar dla zdrajców Narodu i falszerzy polskiej historii

-Dobrego wykształcenia opartego na polskiej tradycji chrześcijańskiej

-Jednej jedynej niezależnej i suwerennej Partii walczącej o Prawo i Sprawiedliwość dla każdego prawdziwego    Polaka

 

 

Wasz Gustaw

 

Zobacz galerię zdjęć:

ja 7
ja 7 ja 1 ja 3 ja 4 ja 5 ja 6 ja 8
gustaw2012
O mnie gustaw2012

Jeszcze wierzę, że to "polskie piekiełko" to tylko chwilowy stan.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura