hephalump hephalump
567
BLOG

Dobre rady pana Tuska... Po niemiecku

hephalump hephalump Donald Tusk Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

Przyzwyczajaliśmy się, że różni politycy zachodni udzielają krajom i politykom z naszej części europy różnych "dobrych rad".

A tu proszę... Donald Tusk udziela rad politykom niemieckim i to w ich własnym języku.

Jestem w szoku... Bo o ile wcześniej znane mi wypowiedzi pana Tuska wydawały mi się zawsze jakimś krętactwem, a sama wypowiedź przed kamerą jakby sprawiała mu duży dyskomfort... to w tym wypadku naprawdę jestem pod wrażeniem.

Tu pan Tusk nagrał bardzo dobry klip... Prawie jak rasowy vloger (wideo-bloger).

Może wreszcie przemówił we właściwym języku?


Dlatego mam prośbę to pana Donalda Tuska...

Ćwicz Pan się dalej w języku naszych zachodnich sąsiadów. Dobrze Panu idzie... I niech już Pan skupi się na radach udzielanych politykom niemieckim.

Bo w Polsce chyba już nikt za Panem nie tęskni i mało kto jeszcze chce Pana słuchać.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka