hephalump hephalump
970
BLOG

Zarejestrowałem się na szczepienie przeciw covid-19

hephalump hephalump Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 92

Z terminarza ogłoszonego przez MZ wynikało, że od dziś mogę się zarejestrować (48+). A że miałem już wystarczająco dużo czasu na rozważania typu szczepić się czy nie szczepić... (O to jest pytanie)

To już z decyzją nie musiałem zwlekać. Po prostu już od dłuższego czasu wiedziałem, że skorzystam z pierwszej możliwości jaka się pojawi.

Moi rodzice są już zaszczepieni dwiema dawkami. Teraz przyszedł czas na pierwszą dla mnie.

Rejestracja zajęła mi mniej niż 5 minut. A wszystko online za pośrednictwem serwisu pacjent.gov.pl

Mam umówiony termin na 29 kwietnia. Punkt szczepień  w sąsiednim mieście powiatowym.


Jeśli po tym terminie nic tu nie napiszę to lokalna grupa wsparcia posła Brauna będzie miała dodatkowy argument na poparcie swojej ideologii dążenia do anarchii. 


Tak więc dyskusja będzie trwać i nic nie zapowiada jej końca.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości