hephalump hephalump
306
BLOG

Mądrość po krakowsku :(

hephalump hephalump Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Krystyna Janda... Ta Krystyna Janda. Ta od "daj głos"...

Została "uhonorowana" w krakowskim magistracie szczególnym medalem. Medalem za "mądrość obywatelską".


Nie wiem kto wpadł na pomysł aby przyznać w pani Krystynie to wyróżnienie ale chcąc nie chcąc sprawę firmuje prezydent SKMK Jacek Majchrowski (podobno profesor).

Mądrych podobno w Krakowie nie brakuje... Także tych mądrych inaczej. Ale tym razem postanowiono wyróżnić mądrość Krystyny Jandy.


No cóż... Jakby ktoś się pytał to ja jednak z Wieliczki jestem i do Krakowa po takie mądrości nie jeżdżę.




Ech... Jak nasz salonowy mędrzec z Krakowa bloger Echo24 jeszcze trochę swych mądrości opublikuje to szanowna kapituła może i jemu też taki medal przyzna.



SKMK - Stołeczno Królewskie Miasto Kraków (pełna, oficjalna nazwa miasta)

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka