hephalump hephalump
174
BLOG

Mniej dzieci w domach dziecka. Dobra Zmiana?

hephalump hephalump 800 plus Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Odkąd pisze tu o sprawach związanych z rodziną i szeroko pojętą pieczą zastępczą w Polsce to co jakiś czas przypominałem o liczbie dzieci stale przebywających w placówkach  instytucjonalnej pieczy zastępczej (domy dziecka, ośrodki opiekuńczo wychowawcze, itp., itd).

Pisałem, że ta liczba się właściwie nie zmienia. Że jest stała od 2004 r.


A tu nagle coś się zmieniło... Od 2015 roku...

W 2016 - 17 514

W 2017 - 16 856

https://www.dzieciwpolsce.pl/statystyka/32/wychowankowie-placowek-instytucjonalnej-pieczy-zastepczej/wykresy/glowny

No, no, no... Jeżeli tendencja się utrzyma to uwierzę w pozytywny efekt Dobrej Zmiany i  wprowadzenia świadczenia 500 plus.


Bo wszystko co sprawi, że będzie mniej dzieci w domach dziecka... Będzie Dobrą Zmianą.

:)

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo