Yeck Yeck
908
BLOG

PiS w sprawie Artura Nicponia

Yeck Yeck Polityka Obserwuj notkę 16

PiS w sprawie Artura Nicponia tańczy tak, jak mu "Wyborcza" zagra, a to nie jest dobry pomysł.

Gazeta.pl zmanipulowała to, co Artur Nicpoń napisał. Manipulacje w GW dziwić nie powinny, a już na pewno nie powinny dziwić polityków PiS. Dlaczego więc przyjęli za prawdę to, co gazownia wysmażyła, nie sprawdzając o czym pisał AMN? Bo przecież, gdyby sprawdzili, to by im wyszło, że w nickowych tekstach jest zupelnie co innego, niż gazownia twierdzi.

Po pierwsze, czy napisał, jak rzekomo podaje gazeta,  "Żydzi wypierdalać"? Nie napisał.
Napisał, cytuję:
"Tu mała glossa, do antysemityzmu, bo warto to sobie przypominać. Ja mam do Zydów stosunek dokładnie taki sam, jak do innych narodów. Na codzień ich istnienie mnie nie interesuje. Mogą sobie być, mogą sobie zniknąć za sekundę i ja tego nawet nie zobaczę. Bo co mnie oni? Natomiast jak mi tu lezą i szkodzą Polsce, a przez to i mi, to mam dla nich tylko jedno- wypierdalać!".

Jak widać z powyższego cytatu AMN w żołnierskich słowach napisał, żeby wszyscy ci, co szkodzą naszej ojczyźnie, odczepili sie od nas. Dotyczy to także Zydów. Jeżeli ktoś Polsce nie szkodzi, także Żyd, to nawet jak tej Polski nie lubi, Arturowi nie przeszkadza. Wkładanie w usta Nicponia "Żydzi wypierdalać" jest ewidentną manipulacją. 

Po drugie, gazeta cytuje "Czy można w Polsce zrobić referendum nad projektem zastrzelenia Tuska i zbierać pod takim projektem podpisy? Żeby zastrzelenie go jak psa było legalne".

Jest to cytat wyrwany z kontekstu.
AMN w odpowiedzi do Jerry'ego, który zapytał "Zaraz Ciebie za dupę wezmą. Chcesz się założyc?", odpowiedział - "No przecież, że wezmą. No ale weź mi, jako prawnik, taką rzecz powiedz- mamy niby tę całą demokrację i leberalizm. Czy można w Polsce zrobić referendum nad projektem zastrzelenia Tuska i zbierać pod takim projektem podpisy? Żeby zastrzelenie go jak psa było legalne. Kumasz, skoro można majdrować przy dzieciach w fazie prenatalnej i można sobie głosować, czy je zabić czy nie, to czy tak samo można z Tuskiem?".

Z powyższego wynika, że jeżeli można głosować w referendum nad ludzkim życiem, życiem dzieci, to logiczną konsekwencją takiego myślenia jest poddanie pod głosowanie życia dorosłego. Nicpoń pokazuje absurdalność takiego myślenia. Tymczasem tekst gazety sugeruje, że AMN chce przeprowadzać referendum w sprawie strzelania do Tuska. Kolejna manipulacja.

PiS , zamiast na wyścigi zapewniać, że wywali Artura Nicponia z partii, powinien wystawić przed telewizorek wyszczekanego prawnika, który by powiedział, że z uwagi na ewidentne manipulacje GW, PiS szykuje pozew przeciwko gazecie za zniesławienie członka swojej partii. Ale do tego potrzeba kogoś, kto ma jaja i ogarnia to, co dzieje się w necie. Przy czym dodam, że nie mam pretensji do Jarosława Kaczyńskiego za jego słowa, bo przecież on nie jest od zajmowania się takimi pierdołami.  


 




 

Yeck
O mnie Yeck

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka