Erevnitis istorias Erevnitis istorias
303
BLOG

Rosyjska agentura na polskim forum historycznym II Wojna Światowa w akcji.

Erevnitis istorias Erevnitis istorias Kultura Obserwuj notkę 0

image

Dlaczego  zostałem na zawsze zbanowany ?

(pisałem tam pod nickiem zcargein)

-Ponieważ kwestionowałem  oficjalną wersję  wydarzeń tzw. Wielkiej Wojny Ojczyźnianej.


Paradoksalnie wątek w którym o tym pisałem zawieszono a po 2 dniach  mnie zbanowano gdy powołałem się na świadectwo opublikowane w książce rosyjskiego historyka Aleksieja Isajewa, a świadectwem tym jest notatka  Szefa Sztabu Kijowskiego Okręgu Wojskowego – M.A.Purkajewa ..

..szczęściem udało mi się   zrobić  print screen ostatniego wpisu ... gdyż  czułem , że cos szykują..
Ciekawe kto stoi za forum dws org ???

https://www.dws.org.pl/


image





Od ponad 10 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura