Erevnitis istorias Erevnitis istorias
85
BLOG

Troll - guru Militariów poległ w starciu ze mną na argumenty.. po 15 latach walk!

Erevnitis istorias Erevnitis istorias Kultura Obserwuj notkę 0

niejaki maxikasek

udzielajacy sie i na Forum Militaria ( Gazeta.pl)

i na największym polskim  forum z  tej tematyki _ dws - Druga Wojna Światowa


- Mój  blog tutaj jest rozwinieciem i kontynuacją mojego aktywnego  uczestnictwa na forum Militaria , gdzie pisałem pod nickiem : niegracz.
( tak jak kontynuacją i rozwinieciem mojego udzielania sie na forum Katastrofa w  Smollensku jest blog quwerty)


 Od pierwszych chwil  mojego pojawienia sie na Forum Militaria  byłem  trollowany hejtowany..

 z jednego powodu- przeciwstaiłem się  oficjalnej historiografii  sowieckiej, rosyjskiej dotyczącej udziału ZSRR w Drugiej Wojnie Światowej; czego nie znosiło nie tolerowało TWA ( Towarzystwo Wzajemnej Adoracji tam rezydujące)

..to szokujące że  tyle lat po wojnie, w Polsce - dominują  opinie rodem z podręczników  ZSRR i Rosji !


   Przeprowadziłem własne studia  tematu klęski  A.Cz   latem 1941m czego wynikiem sa liczne  notki w oparciu o materiały, dokumenty, wspomnienia  uczestników  do których dotarłem a których wielu nie znał zapewne np. znany amerykanski  historyk David Glantz - popularny i w Polsce; choćby z tego powodu,  .że ja czytam biegle po rosyjsku a on nie...


m.in ów maxikasek  zarzucał mi że moje opinie  sa nic nie warte  - w porównaniu  do opinii historyków , gdyż oni dysponują   "warsztatem pracy naukowej".


a teraz clou programu

- Co chlapnął maxikasek i jak potem zamilkł"

,.. rzecz  dotyczyła rozważań na temat hipotetycznego  ataku ZSRR  na Niemcy w  maju 1940 i jego ewentualnych skutkach

( taki temat pojawił się  także  na  forum dws !)

i w tym wątku maxikasek  na dws hejtował mnie,  drwił , stosował sztuczki erystyczne  etc


- Ale padł  próbując kłamać na temat planu gen.Marcksa.


Gdy  sformułowałem tezę,  że  w maju 1940  Niemcy nie mieli sił i możliwości  obrony  przed ewemntualnym atakiem ZSRR ( zmiana frontu jako hipotetyczna  konsekwencja    sowieckiej wersji historii  , jakoby Stalin zawarł pakt z Niemcami  tylko dla odsuniecia  terminu ataku Niemiec  , czego był pewien a tylko chciał zyskać czas  na przygotowanie kraju do obrony..

 w takim razie  w maju 1940  nadarzyła sie okazja by uniknąc nieuchronnego i zadać cios w plecy |Niemcom- w tym momencie  Niemcy zapewne nie wytrzymały by wojny na 2 fronty)


a na to maxikasek


- przecież Niemcy miały plan gen.Marcksa zatwierdzony przez Hitlera i w razie co łatwo zatrzymali by Armię  Czerwoną


image

image


image


powiedziałem - sprawdzam


było to utrudnione

gdyż w międzyczasie - nie bez udziału maxikaska- zostałem na zawsze wyrzucony z forum DWS

i nie miałem do niego dostępu ze swojego komputera i swojej sieci     domowej

a   sieci jest b. mało , prawie nic na temat planu gen.Marcksa - tego o którym  tu mowa

image

                       

I cóż się okazało ?

- maxikasek  blefował , zmyślał i  kłamał!!

gdyż plan gen.Marcksa opracowano po kampanii we Francji

ujrzał światło dzienne na pocz. lipca 1940 roku

image

image

byś świadom że wprowadza mnie i  uczestników  forum  w błąd

na co liczył ?

 że jakoś jak zwykle mu sie uda  zmanipulować innych

 że nie sprawdzę

ale sprawdziłem

udowodniłem mu kłamstwo i manipulację

image

po czym zniknął z forum..


po 15 latach manipulowania  uczestnikami forum !!!


To  działo się naprawdę

- to jest Polska, jestem w Polsce


**

 wątek na Forum Militaria

https://forum.gazeta.pl/forum/w,539,120018265,120018265,II_wojna_mogla_byc_zakonczona_w_1940_roku.html





Od ponad 10 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura