izaluka izaluka
299
BLOG

ANKIETA

izaluka izaluka Społeczeństwo Obserwuj notkę 25

Zapraszam chętnych do wzięcia udziału w poniższej ankiecie:

A. Boję się zachorować i przedwcześnie umrzeć na Covid 19, bo pandemia coronawirusa jest prawdą, a wprowadzone restrykcje uważam za słuszne i uzasadnione.

B. Boję się długofalowych skutków wprowadzonych restrykcji, chociaż uważam je za słuszne i uzasadnione, bo pandemia coronawirusa jest prawdą.

C. Boję się długofalowych skutków wprowadzonych restrykcji, które uważam za niesłuszne i szkodliwe, bo pandemia coronawirusa jest kłamstwem.

D. Boję się nie bać, bo a nuż pandemia jest prawdą.

E. Mam to w nosie - robię co każą/nie robię tego co zakazują, bo muszę, pod groźbą wysokich kar.

F. Świat oszalał, ale ja chcę być tu i teraz i cieszyć się wiosną. (inspiracja @Zbyszek)

G. Boję się odpowiedzieć serio na pytania w ankiecie. (inspiracja @StefanW).


Można podać tylko odpowiednią literę, można z uzasadnieniem i można też dodać od siebie kolejny punkt.

Ciekawią mnie Państwa odpowiedzi, zachęcam do wzięcia udziału.

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo