Jakelo Jakelo
114
BLOG

Laleczkę od Mikołaja

Jakelo Jakelo Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Laleczka

image


 Wiem, że Mikołaj, ten święty 

Co chodził po świecie, 

Rozdawał piękne prezenty,

Nie tylko dzieciom:

Książki z malowankami,

Wesołe pajace,

Wózki, koniki z lejcami, 

zające, co skaczą.


A ja chciałbym mieć laleczkę,

Taką jaką miałem raz,

Pobawić się troszeczkę,

Umilić sobie czas.

Całowałbym ją stale,

Przez wiele, wiele dni,

Ja skarbów nie chcę wcale,

Laleczkę dajcie mi.

image

Dzisiaj już jestem dorosły

I wąsy  golę już

W bajki nie wierzę ni trochę

I żab się nie boję.

Mógłbym palić cygaro,

Pić wino i wódkę, 

A ja wciąż marzę o jednej,

O tej laleczce malutkiej.


Bo ja chciałbym mieć laleczkę,

Taką jaką miałem raz,

Pobawić się troszeczkę,

Umilić sobie czas.

Całowałbym ją stale,

Przez wiele, wiele dni,

Ja skarbów nie chcę wcale,

Laleczkę dajcie mi.

image

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura