JakiTaki JakiTaki
486
BLOG

Wędrówki ciał na smoleńskim wrakowisku

JakiTaki JakiTaki Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Administratorów proszę o umieszczenie w dziale Katastrofa smoleńska.


Dokonałem porównania dyslokacji ciał z najnowszego streszczenia raportu (s. 13)

http://www.smolenskcrashnews.com/pdf/communique-2020/Streszczenie-Materia%C5%82-Dowodowy-30-Lipca-2020.pdf?ean=9781476755755


i Raportu technicznego (s. 44)

https://niezalezna.pl/data/internet_RAPORT.pdf


Dopasowałem wymiary tak by oba obrazki były w tej samej skali. Wierzchołki prostokątów (lewy dolny - krawędź prawego centropłatu, prawy górny - charakterystyczny element). Wyznaczyłem wektor przesunięcia obrazków łącząc końce prawego skrzydła na obu obrazkach - strzałka pomarańczowa. Następnie powieliłem wielokrotnie strzałki identycznych rozmiarów, rozpoczynając od obrazku ze streszczenia. Zielona strzałka - ciała z amputacjami, czerwona ciała. Na dolnym rysunku z Raportu technicznego ciała są zaznaczone kółkiem. Największą gęstwinę nie oznaczałem bo było nieczytelne. Poza tym jest to przyporządkowanie ciało - ciało a nie to ciało - to ciało.

Wysoka jakość

https://iv.pl/images/7123949b033276cb65ccc67d2cad0370.png

image

Porównanie (najlepiej na obrazku lepszej jakości) wykazuje zbyt dużą rozbieżność jak na jakość tego co zwiemy raportem. Można dostrzec strzałki trafiające w pustkę jak też kółka bez dopasowanych strzałek, nie mówiąc o sporych odstępach w "trafieniach". 

Wnioskując z porównania, część ciał zdołała przewędrować na inne miejsca w czasie między raportami. Albo Polacy nie są godni tego by Podkomisja przygotowała wyniki na odpowiednio wysokim poziomie.




JakiTaki
O mnie JakiTaki

No właśnie Jaki Taki. Sporo wiem i potrafię ale nie wszystko. Chętnie dalej się uczę i doceniam tych, którzy w tym pomagają, niezależnie od formy douczania. Polityką nie interesuję się dopóki ona nie interesuje się mną.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka