Igor Janke Igor Janke
12557
BLOG

Moja odpowiedź na absurdalne zarzuty

Igor Janke Igor Janke Afera GetBack Obserwuj temat Obserwuj notkę 181

W związku z informacjami o przedstawionych mi w prokuraturze zarzutach przedstawiam moje stanowisko:

"Usłyszałem całkowicie absurdalny zarzut, z którym się kompletnie nie zgadzam. Jestem ofiarą tej afery. Z tego, co mi przedstawiono wynika, że w lutym 2018 roku miałem wiedzieć o trudnej sytuacji GetBack i uzyskać dwa zlecenia reklamowe dla Salon24 tym samym działając na szkodę spółki GetBack.

Przypomnę, że była to spółka giełdowa i uchodziła wówczas za firmę odnosząca wielkie sukcesy rynkowe. GetBack dokładnie w tym czasie był kolejno: sponsorem Gali Człowieka Wolności Tygodnika Sieci, Człowieka Roku Tygodnika Wprost, Strategicznym Sponsorem Gali 25-lecia Gazety Polskiej, która odbyła się w Operze Narodowej i była transmitowana przez TVP. W uroczystości tej (podobnie jak w innych) uczestniczyli najważniejsi członkowie rządu i partii rządzącej. GetBack prowadził wówczas bardzo szerokie akcje marketingowe także w innych mediach.

Dokładnie w tym czasie, w lutym 2018 GetBack otrzymał Nagrodę Giełdy Papierów Wartościowych. Firma była nadzorowana przez KNF, audytowana przez wielka firmę doradczą Deloitte.Na jakiej podstawie miałem mieć wiedzę o złej sytuacji finansowej tego przedsiębiorstwa?

Zeznawałem jako świadek w tej sprawie 2.5 roku temu i szczegółowo przedstawiałem informacje dotyczące także tej konkretnej kwestii. Wówczas prokurator nie znalazł niczego podejrzanego. Nagle, po tak długim czasie, prokuratura zmieniła zdanie.

Zarzut jest groteskowy i oczekuję jak najszybszego wyjaśnienia tej sprawy Nie pozwolę nikomu naruszać mojego dobrego imienia. Proszę o używanie mojego pełnego imienia i nazwiska oraz wizerunku."



Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka