Igor Janke Igor Janke
447
BLOG

OK. Wyjaśnijmy to do końca

Igor Janke Igor Janke Rozmaitości Obserwuj notkę 123

Co najmniej kilkadziesiąt osób zwróciło się w ciągu kilku godzin do mnie o zmianę decyzji w sprawie problemów na linii Anna Walentynowicz- 1maud- Maryla. Nie jestem upartym osłem i skoro tyle osób uważa, że może być inaczej niż myślę, to zakładam, że oni mogą mieć racje a nie ja. Ostatnim moim pragnieniem jest skrzywdzenie kogokolwiek. Niewątpliwie doszło do nadużyć – czy świadomych czy nieświadomych – tego nie wiem. Pojawiły się różne hipotezy i warto je sprawdzić. Szanuję wolę Salonowiczów, którzy stanęli w obronie organizatorek urodzin p. Walentynowicz. Do czasu wyjaśnienia sprawy wycofuję swoją prośbę o zaprzestanie ich obecności w Salon24. Być może się zapędziłem. Emocje wszystkich czasem ponoszą. 

Uważam jednak, że sprawy nie można zostawić i należy ją wyjaśnić. A najlepiej, żebym nie robił tego ja – bo mogę być posądzany o stronniczość.

Proponuję – ale to tylko propozycja, by prawdy spróbowały dociec osoby cieszące się szacunkiem przynajmniej części blogosfery i mające szanse na kontakt z zainteresowanymi. Chciałbym prosić – oczywiście to tylko prośba: Katarynę, Krzyśka Leskiego, leszka.sopot i Kaskę – Pyzol ( z daleka czasem lepiej widać), by podjęli się próby wyjaśnienia całej historii. Uszanuję ich ustalenia. Jeśli oczywiście ta trójka się zgodzi.

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości