kejow kejow
346
BLOG

Wywiad Kejowa z blogerem Czesławem Bieleckim

kejow kejow Polityka Obserwuj notkę 4

Po uroczystej cześci Gali Perły Polskiej Gospodarki 2011 w Teatrze Wielkim spotkałem blogera czesława Bieleckiego i Ilonę Łepkowską.

Zadałem pytanie jako dziennikarz i uzyskałem krótkie odpowiedzi;

Kejow  Co dalej po wyborach?:

Czesław Bielecki; Jako niezalezny kandydatdeklaruje dalsze działanie lecz oczekuje wyrażenia poparcia conajmiej 1% procenta moejgo elektoratu tj. okoóło 1.500 osób.

Kejow ; To oznacza chęć dalszej pracy dla społeczeństwa i wyborców przez niezależnego kandydata

Czesław Bielecki : Tak i oczekuje poparcia moich wyborców

Z uwagi na licznych rozmówców i gosci wywiadu nie przedłużano.

Kejow

 

Ps. Może Czesław Bielecki wiecej opowie i napisze na Salonie 24 ?

 

kejow
O mnie kejow

Działam głównie w samotności piszę pracuję - staram się robić to co lubię. Poszukuję nowości przy pewnym konserwatywnym podejściu i racjonalnym spojrzeniu - ale nie omijam słowa fantazja. lex brevem esse oportet quo facilius ab imperitis teneatur - przepis prawny powinien być zwięzły, aby ludzie z nim nie obeznani tym łatwiej go przestrzegali, łatwiej mogli go zapamiętać ------------------------

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka