Ja wiem Ja wiem
191
BLOG

powstaje budżet dla rządu światowego

Ja wiem Ja wiem Polityka Obserwuj notkę 5

Kto nie wierzy w globalny rząd, ten niech wierzy w globalną epidemię, ale właśnie  nasz premier zdradził jak będzie finansowany ten projekt kontroli całego globu pod przykrywką walki z wirusem. Ładnie to nazwano podatkiem cyfrowym i od tranzakcji, a ja osobiście widzę kolejny klocek całej układanki mojej teorii spiskowej, która niedługo bedzie już tylko historią i oczywistością. Skoro w akcję dezinformacji i paniki Koronaświrusa zaangażowane są największe światowe siły, nasz rząd również z całym Miedzymorzem, to oczywistym jest, że poza internetowymi gigantami, które korzystają najbardziej z naszego siedzenia w domu, udziałowcami tej rewolucji są też banki, te same, które zdobyły ekstra kasę na te akcję z przekrętu frankowego. Nie przypadkowo premierem naszym jest były prezes banku. One również korzystają z naszych zamówień online, ale docelowo wycofanie gotówki ma być daniem im ostatecznych korzyści, czyli pośredniczenia we władzy nad nami. To nie podatek jest negocjowany, a sponsoring globalnego rządu. Kto utrzymuje bezpośrednio przedstawicieli, ten rządzi. Giganci internetowi i banki kosza właśnie konkurencyjne sektory gospodarcze i obejmują pełnię władzy... pod pozorem płacenia na walke z pandemią. Szczepionki i służba zdrowia to będzie zbrojne ramię przeciw obywatelom nowej globalnej władzy stąd inwestycje Billa Gates'a i testy w Afryce. Tresowanie medyków do przymusowego leczenia i szcepienia trwa w najlepsze, a alternatywna dla nich branża została calkowicie zatrzymana, by nie mieli możliwości ucieczki. Przy rosnącym bezrobociu zrobia wszystko, każdą nawet najbardziej wzdurną procedurę zalecona przez WHO, byle nie stracić pracy.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka