Jerzy Nowak Jerzy Nowak
274
BLOG

Czyżbym wystraszył blogera echo24 swoim pytaniem?

Jerzy Nowak Jerzy Nowak Rozmaitości Obserwuj notkę 16

6 kwietnia rano opublikowałem na Salonie notkę, w tytule której zadałem publicznie następujące pytanie "Blogerze echo24 skoro się boisz podjąć dyskusji, to po co je prowokujesz?" https://www.salon24.pl/u/jerzynowak/1218852,blogerze-echo24-skoro-sie-boisz-podjac-dyskusji-to-po-co-je-prowokujesz-mam-apel.

Ponieważ jestem "chwilowo" od pewnie około 2 lat zablokowany u w/w blogera, choć on w tym czasie "zaszczyca" moje notki reklamując w komentarzach linki do swoich wpisów, poprosiłem niezablokowanych tam użytkowników Salonu, aby przekazali moje pytanie do adresata, gdyby sam go nie dostrzegł. Nie wiem, czy dotarło, ale faktem jest, że od 4 dni nie pojawił się żaden nowy wpis echo24, choć wcześniej były tu praktycznie codziennie, a często także dwa jednego dnia.


Przypominam z grubsza zagadnienia, jakie były przedmiotem wspominanej notki skierowanej do blogera echo24 : 

" zastanawiające jest na tym portalu co kieruje człowiekiem, który wrzuca pod swoim znanym nazwiskiem kontrowersyjne wpisy nie podejmując jakiejkolwiek polemiki, czy prób obrony swojego stanowiska. Można zakładać, że z racji wieku i doświadczenia powinien być zręcznym erudytą, który bez trudu uzasadni swój punkt widzenia, zwłaszcza w konfrontacji z mniej doświadczonymi adwersarzami, tymczasem on zachowuje się niczym smarkacz, krzyczący do kogoś na ulicy "jesteś brzydki", po czym szybko umyka i się chowa. Bo odpowiedzi typu: "to nie dla ciebie ten post", lub "następny proszę" i potem blok, nie są przecież niczym innym"

"Czytywałem jego wcześniejsze notki (niekoniecznie polityczne) i rzeczywiście widać tam było często lekkość pióra i umiejętność zaciekawienia tematem, z czasem jednak, szczególnie w tematach politycznych, zaczęła przeważać przewidywalna do bólu prowokacyjna nachalność przekazu. Dla kogo te wpisy? Dla tych zablokowanych, czy dla tych nielicznych "przekonanych", którzy jeszcze odwiedzają jego blog"..."jedni z nielicznych, którzy jeszcze mogą tam komentować, ale i oni się zniechęcają i ograniczają do jednorazowych wpisów, bo cała "dyskusja" sprowadza się do komentarza i mniej więcej tak brzmiącej odpowiedzi autora: "Dziękuję za merytoryczny komentarz, pod którym się podpisuję".

"Mam apel do blogera echo24, niech Pan da wszystkim szansę od nowa i odblokuje zablokowanych, często "na chwilę", jak Pan pisał, a sam odblokuje się na prawdziwą dyskusję, na którą wierzę pana stać, zamiast prymitywnych deprecjonujących wrzutek typu "następny proszę", lub "to notka nie dla ciebie"..."Jeśli nie stać Pana na taki akt odwagi, to proszę przynajmniej skrupulatniej sprawdzać listę zablokowanych i nie reklamować się u nich"

Jerzy Nowak
O mnie Jerzy Nowak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości