Juve Juve
50
BLOG

j'accuse

Juve Juve Polityka Obserwuj notkę 10

    Oj, łza się w oku zakręciła!!! W takim Dniu! Przyznaję się, kolaborowałem z ul. Mysią, wprawdzie po chwalebnej stronie barykady, ale, prawda jest okrutna, co kolaboracja to kolaboracja!!

     Przed chwilą tow. Administrator "zredagował" jeden z moich komentarzy (użyłem chyba "trefnego" słowa!), a wczoraj moja najnowsza notka nie została dopuszczona do publikacji.

    Dzisiaj, w tym Szczególnym Dniu, Emil Zola poruszył się w grobie nucąc: "Non, je ne regrette rien!", a ja powróciłem do lektury pism A. Słonimskiego!

    Jestem tu nowy i pełen dobrej woli, i w każdej chwili zobowiązuję się Kogoś przeprosić!!! 

Juve
O mnie Juve

otwarty na wszelką edukację,kreatywny,wiek 55, chętnie podejmuje wszelki dialog, za etyczne drogowskazy uznaje Dekalog i \"Modlitwę o pogodę ducha\" Marka Aureliusza, wobec duchowych rozterek stosuje jedyne antidotum: pro bono arte.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka