newdem newdem
84
BLOG

Maj Miesiącem M***

newdem newdem Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

image

 

(Nasza Pani Pośród Gałęzi, fot. Marat Dakunin) 

 

Dzień dobry, 
mamy miesiąc Izydy
(ciotki Maryji; Matka Boska z Józefem mogła nota bene uciec dzięki zaproszeniu od ciotki i tam się przechować, co skrupulatnie sprawdziła egipska straż graniczno-kapłańska)
więc przytoczę moją starą litanię

 

Wieżo z Kości Słoniowej 
 Matko Uśmiechnięta

Która Rozbawiasz mnie
Która Rozczulasz mnie
Która Roztkliwiasz mnie
Która mnie Uszczęśliwiasz 
Która mnie zabawiasz i rozśmieszasz

Przyjmij pieszczotę pod Siebie
Obejmij mnie,
pocałuj mnie,
wtul się we mnie

Królowo Lazurowa
Sklepienie Perłowe
Kibici Wysmukła
Najcieńsza w pęcinach

Która Rozbawiasz mnie
Która Rozczulasz mnie
Która Roztkliwiasz mnie
Która mnie Uszczęśliwiasz
Która mnie zachwycasz

Panno, która się mi oddajesz
Panienko, która zwróciłaś mi niewinność
Pani, która mi służysz z lubością
Matrono, która mnie rodzisz ze mną samym

Która Rozbawiasz mnie
Która Rozczulasz mnie
Która Roztkliwiasz mnie
Która mnie Uszczęśliwiasz 
Która mi dajesz wieczną rozkosz

Miłości Moja, Moje Wybawienie
O Ty, która zgniotłaś głowę wężą
mego smutku
Ku Tobie oddycham znów pełną piersią 
Moją całą męską istotą

newdem
O mnie newdem

Od tyłu czytaj "PLEOROMA". Roma ---> Amor ---> Miłość Pleo ---- Powszechna 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura