Karlus Karlus
1081
BLOG

Katastrofa smolenska - schematy МАЛОГАБАРИТНАЯ ГИРОВЕРТИКАЛЬ МГВ-1СК

Karlus Karlus Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Od trzech dni czekam z opublikowaniem schematow dzialania sztucznych horyzontow i МГВ-1СК na to co napisza odszczekajacy pod lawa klamcy i oszusci typu POkracznych nudziarzy kaczychdup paesow i gwincikow.

Gwincik napisal notke pelna przypuszczen i blednych informacji, no to i ja moge podac schematy.


Zacznijmy od tego пилотажный командный прибор ПКП-1

image

https://lh3.googleusercontent.com/UtiJHITM78pwIpW7HH73gt28ZoLj2yAoOQ1fnekkj97H5HsgDfjglqji0Ee6SWyrCUQ4AsAgXgYik2vO4xZ0Ctd1_4gM20bLC6NKERtjAg=w1200-h855

Nastepnie schemat МАЛОГАБАРИТНАЯ ГИРОВЕРТИКАЛЬ МГВ-1СК

image

https://lh3.googleusercontent.com/jMyYVvLcITNtd313cdAqWIxAi0CAV-qR00t1P02xXt877U6U2OVUNN0nsge-bOQVUOzOW2a54oLsl6CqpfWyNWQZ5xOa4f-x4x4y0OvYFg=w1100-h2000

na ktorych zaznaczylem przyrzady blokad osi w momencie np. zaniku zasilania.

Teraz przedstawie schemat БЛОК КОНТРОЛЯ КРЕНА БКК-18 И СИГНАЛИЗАТОРЫ НАРУШЕНИЯ ПИТАНИЯ СНП-1

image

https://lh3.googleusercontent.com/VXzmT4EnenVZNnuYOjDEH-T--V364H7trOACyjA8nZv_5kHYbQJ2Kx0nD9xPksvIuEwct79N921itRk-MKV8B5rMYRZpFyrWuQtYXjS5Mg=w1130-h990

oraz opis Контроль электропитания jak i Контроль гировертикалей МГВ – 1СК по крену и тангажу

image

https://lh3.googleusercontent.com/pY_h1OaT_zwN8q8SrVxY7b1Ay1iFzbNoanVMNSAzxHjQubX7MvmSGugHaRpN52pLqJfFgx9qh6cJu3a81v7lGaXx5kn1JDZ4mL3oKq_4kg=w1500-h700


Teraz to nie bedzie zwykle odszczekanie pod lawa przez POkrake nudna-teoria jego bzdur i wymyslonych oszustw na temat blokowania osi sztucznych horyzontow i osi zyroskopow, ale powinno byc jeczenie, wycie i skomlenie jego i podobnych mu POkrak oszukujacych czytelnikow!

Jeszcze raz schemat z mojej poprzedniej notki dotyczacy zatrzymania sie Авиагоризонта АГР – 72А

image

https://lh3.googleusercontent.com/x3N1ZlvQImnbZO2Jc2d2XjnTxFwZNa2csOPAoDk1cqFybblS13HHEhXvVIZ4HqVFCIRLbnpiJ_xP2O6CO6opYtRaVBgVdXD1CRUuoiYQsg=w1920-h800

Z prawie taka sama wartoscia kata pochylenia (pitch) , gdzies okolo 0° zostala "zamrozona"/zablokowana os galki katastroficznego PKP-1 , a taka wartosc kata pitch zostala zapisana w MSRP a wlasciwie w MLP o czasie 10:41:04,1 (przy odjeciu 0,5s szarej strefy) czasu FDR , o 08:41:07,6 czasu MARS-BM wg znacznikow czasowych co daje czas okolo 6:41:01,6 czasu GMT.

A to mialo miejsce jak samolot statecznikami pionowym i poziomymi byl tuz za asfaltem ul. Kutuzowa po tym jak "scinal" rosnace tam grube galezie i konary drzew. Antena GPS2 miala jeszcze okolo 30m lotu do punktu o wspolrzednych w miejscu rozpoczecia hibernacji pamieci RAM FMS2 !

Karlus
O mnie Karlus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka