karmaniola karmaniola
106
BLOG

Nowa grupa kabaretowa na polskiej scenie

karmaniola karmaniola Polityka Obserwuj notkę 0

Ja nie myślałem, że nasza obecna władza ma tak ogromne poczucie humoru. Bo to co dziś zrobiła, to majstersztyk. Wszelkie Bałtroczyki, Tymy, cała Polska scena kabaretowa ale i chłopaki z Monthy Pythona, powinni  się uczyć od wesołego pana Bronka sztuki rozśmieszania. Bo takiego kabaretu, jaki zrobiono przy okazji wieszania tej tzw. tablicy upamiętniającej, dawno nie widziałem. Oglądając relację z tej cudownej uroczystości, wprost zarykiwałem się ze śmiechu. A że uwielbiam absurdalny humor, to jestem bardzo, ale to bardzo naszemu panu prezydentowi wdzięczny za taką dawkę wesołości.

Jeżeli mówimy czasem o czymś, że jest dziadowskie, a zdaje mi się że dość często w stosunku do Polski i polaków posługujemy się tym określeniem, to powiedzenie, ze cała ta uroczystość odsłonięcia tablicy była dziadowska, byłoby dla niej nobilitacją. Dla tego zdarzenia brakuje nawet skali, żeby zmierzyć stopień jego absurdu. Jest tak irracjonalne, tak bezsensowne i nielogiczne, że w pełni uzasadnionym jest traktowanie tego jako robienie sobie z narodu jaj. A jeśli nie z narodu to z tej części ludzi, którzy od tygodnia stoją pod krzyżem.
karmaniola
O mnie karmaniola

;

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka