karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny
78
BLOG

Tępota TVPiS.

karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny Polityka Obserwuj notkę 3

Ludacje na cześć Dudy, zaklinanie rzeczywistości, zakłamywanie prawdziwych skutków wirusa, oszustwa w kreowaniu stanu faktycznego. Czyli kurwizja po staremu. Widać, że doradca prezesa tuby propagandowej, ma się dobrze. Widać kto tak naprawdę tutaj rządzi.

Gdyby nie fakt, że koronawirus jest na całym świecie, to tępota TVPiS było jakoś to przykryła. Zresztą to co robi to tylko straszne z jednoczesnym przekazem, że kasta obecnej władzy panuje i kontroluje. Da pieniądze i koronawirus zniknie z dyskusji publicznej. Oczywiście strach ma wielkie oczy, tysięcy zachorowań życzy nam Morawiecki, ale od razu pojawiają się miliardy i jest jakby ok.

Najśmieszniejsze co się ostatnio zdarzyło w kurwizji, to laudacja na cześć Dudy. Widok faceta w jakimś mundurku plus słowa że stoi na czele wojny z wirusem, jest tak ... chciałem napisać, że śmieszne, ale to jest żałosne. Tragiczne w skutkach, które stwarza wyPAD. On jest zagrożeniem epidemiologicznym! Człowiek powinien być w kwarantannie a nie jeździć po Polsce. 

TVPiS nie oglądam. Chociaż, przepraszam, podglądam. Jestem takim zboczonym odbiorcą, który podgląda, dodatkowo żeby nikt nie widział, żeby później siedzieć jak totalny idiota, nie mogąc zrozumieć to co usłyszałem. Mam wrażenie, że żyje w jakiejś innej czasoprzestrzeni. To wręcz nie możliwe, że to widziałem, usłyszałem. W tym całym szambie informacji, mam jakieś dziwne przeczucie, że za chwilę się może okazać, że Polacy chorują i umierają nie przez koronawirusa, lecz na zapalenie płuc. Wiem, to dziwne i nie na miejscu,ale niech ktoś to chociaż raz usłyszy lub zobaczy.

Dzisiaj pisowska propagandowa telewizja tańczy na nieszczęściu chorych i zmarłych przez pandemię. To jest hańba i obrzydliwy przekaz. Ja mam inny. Kurski, ukrywasz się za plecami pseudo prezesa TVPiS. Jesteś w tym momencie tchórzem. Pamiętaj, że zostaniesz rozliczony za swoje łajdactwa. Jestem tego na sto procent pewien. Nie będzie litości i skomlenia, takiego jak to zrobiłeś przed Kaczyńskim po tym jak go zdradziłeś. Bój się Kurski. Bój, bo Polska ci nie zapomni, że to po rzeź ciebie i twoich funkcjonariuszy zamordowany został Adamowicz. Tak na marginesie, kiedyś kolega z którym dobrze się znałeś i właśnie dlatego zostaniesz za to ukarany. Bo kumpli się nie zdradza.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka