eMTeWu eMTeWu
997
BLOG

Żeleński oczami Ukraińców

eMTeWu eMTeWu Polityka Obserwuj notkę 8
Nie spieprzmy wszyscy tego.

Przejęci agresją Rosji podjęliśmy wspólnie z żona w marcu 2022 r. decyzję o udostepnieniu naszego mieszkania uchodźcom z Ukrainy. Przez 15 miesięcy mieszkała u nas pani i jej trójka dzieci. W tym czasie zdarzyło się mnóstwo sytuacji trudnych, śmiesznych, każdych... , po początkowym docieraniu doszliśmy do wzajemnego zrozumienia i przyjaźni. W czerwcu 2023 wyjechali do domu, w którym został mąż pani. To taki zarys historii. I on do mnie przedwczoraj pisze (przez translatora, oczywiście):

Dobry dzień. Bardzo mi przykro, gdy widzę, jak dwa państwa, które powinny być razem, aby zapobiec wymazaniu Europy przez Rosjan, walczą o zyski oligarchów. Mam nadzieję, że te polityczne rozgrywki się skończą i nie staniemy się dla siebie wrogami. Doceniam wszystko, co Wy, Polacy, zrobiliście i robicie dla nas i nigdy tego nie zapomnę.

I jeszcze to:

na Ukrainie panuje bardzo burzliwa i negatywna reakcja na zachowanie rządu i prezydenta. dla dobra kilku osób nie pozwolimy na kłótnię z Polską. jeśli powiedzą ci, że tak nie jest, nie wierz w to. większość Ukraińców nie popiera takiego zachowania polityków.

Obrazek jest obrazkiem, który mi przesłał. Pamiętajmy o tym przesłaniu.

image

eMTeWu
O mnie eMTeWu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka