Kate1 Kate1
871
BLOG

Czy w Salonie warto być szczerym i uczciwym?

Kate1 Kate1 Rozmaitości Obserwuj notkę 94


A raczej szczerą i uczciwą, bo chodzi o mnie :)
I chodzi o blogowanie w Salonie.

Odpowiedz jest krótka i jednoznaczna- NIE WARTO.
Chyba że ktoś jest masochistą i lubi dostawać mega łomot ze wszystkich stron.

Przestałam już zamieszczać sondaże, bo za proste wklejanie rankingów partii byłam osądzana jako wróg i przez pisowców i przez ich przeciwników.
A wielu komentatorów oświadczało, że od sondaży chce im się rzygać.
Więc już nie ma sondaży i nie będzie.
Itd., itp., etc.......................................................................................

Nie będę się skarżyć, chociaż wczoraj dowiedziałam się o sobie takich rzeczy, że włos się jeży.

Będę nadal pisać tak jak mi dyktuje sumienie, a nie żeby się komukolwiek przypodobać.

To tyle.


image

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości