Kate1 Kate1
303
BLOG

Jesienny obrazek + info

Kate1 Kate1 Hobby Obserwuj temat Obserwuj notkę 20


Trzeba czasem odpocząć od polityki.

Obrazek dedykuję Laurze, która bardzo kocha jesień :)



image




Zmieniłam informację na profilu,

bo ta która była tam wiele lat nie pasuje do dzisiejszego Salonu.

Było

tak:

"Na moim blogu wycinam komentarze z wulgaryzmami oraz obrażające moich gości."


A teraz jest tak:


"Tak było kiedyś, ale to już nieaktualne,
nic nie wycinam, bo musiałabym usunąć połowę wpisów.
Każdy jest w 100% odpowiedzialny za swoje słowa.
Ja umywam ręce.

Ale ja, jako gospodyni bloga,
staram się przestrzegać zasad kultury
dyskusji, nikogo nie obrażać (ani gości
ani osób publicznych), nigdy
nie używam wulgaryzmów.

Dlatego uprzejmie proszę moich gości
o okazanie mi wzajemności i przestrzegania takich zasad
jakie stosuję ja i jakie przez wiele lat
były normą na tym blogu."

Zachęcam do przeczytania i zastosowania :)







Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości