KOBIETA KULA KOBIETA KULA
429
BLOG

Jak Sprzątnąć Teściową czyli Kula i Filozofia Gupiego Sera

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Społeczeństwo Obserwuj notkę 46

W czasy tak zwanej zarazy, tudzież kwarantanny, także samo związanej z ową zarazą, zapewne temu i owemu obywatelowi notki mojej tytuł w oczy się rzuciwszy i kliknąwszy ów obywatel w ten deseń, z nadzieją na jakowąś receptę w celu dyskrecjonistycznego sprzątnięcia swej teściowej, co pod jednym dachem z nią jemu natenczas przyszło noce i dnie spędzać, a wcale nie przypominając to romantycznego filmu, co tam kiedy traktował o niejakim Bogumile i eterycznej jego małżonce, a co najważniejsze, nie było tam zdaje się żadnej teściowej im towarzyszącej.


Zanim ja jednakowoż do meritum przejdę, będzie się musiał był ten i ów obywatel namęczyć, umysłowość swą pogimnastykować, czytania mojej notki względem, albowiem jak to się mówi: "Nie od razu padł w Krakowie smok wawelski", wszak trzeba było w ten deseń podstępnych sztuczek użyć, aby cel właściwy osiągnąć, tudzież by także samo równowaga we Wszechświecie pozostała zachowaną.


Tak się bowiem składa, że człowiek, aby swoje cele osiągnąć różne rzeczy czynić musi, nie zawsze zgodne z tak zwaną etyką, wizerunek jego też może być zmienion, gdy cele owe stoją w tak zwanym priorytetorium. W ten deseń, pewnego razu Kula Kobieta umalowała się na trupioblado, pod oczami zaś położyła fioletowe cienie, co normalnie się kładzie na powiekach, upiększania celem, jednakowoż pod oczami wyglądają cokolwiek upiornie w tak zwanym ogólnym oglądzie twarzy. Tak ucharakteryzowana poszłam ja przed południem do kolegi, który miał mnie skopiować cosik z interneta na tak zwaną CD, a który to kolega ode mnie oczekiwał, że wieczorkiem się wybierzemy kolektywnie ze znajomymi na balangę do knajpy, na co ja w ten deseń ochoty nie mając, choć na dzień dzisiejszy nie pamiętam dlaczego. Stąd jednakowoż mój niecodzienny makijaż,  albowiem wypróbować ja chciałam jak działa on na faceta. Zadziałał zaś jak się należy, gdyż ów kolega na mój widok od razu do kuchni po szklankę wody poleciał, a kiedy na dokładkę słabym głosem wyznałam, że czuję się dzisiaj fatalnie, a z wieczornej balangi raczej nic nie będzie, tak on rzekł był: "Ja,  siehst wirklich scheisse aus. . . ")*,  co wbrew pozorom, w owej sytuacji było dla mnie wielkim komplementem w temacie Mejk Ap Artist, ale wszakże nie tylko dlatego.


Jak bowiem kto nie potrafi zrobić makijażu, może inaczej zabawiać się ze swym bliźnim, w celach rozrywkowych, eskapicjonistycznych, czy edukacyjnych. Na ten przykład jeden mój wujek, co z nim byłam bardzo po kumpelsku, choć był poważanym Prezydentem Miasta, opowiadał jak na studiach rozrabiał kolektywnie i na imprezie zakrapianej, gdy wszyscy mieli w czubie, wspólnie z kolegami wypuścił na stół pomiędzy zakąski kilka białych myszek,  co zwróciło uwagę jednego delikwenta, albowiem pozostali myszek "nie widzieli", podobnie jak nie widzi moich komentarzy na Salon24 bloger @Sowiniec.  Konsekwencji weseli studenci nie przewidzieli, albowiem delikwent dostał ataku histerii i prawdopodobnie od owej imprezy został był abstynentem, nad czym należy ubolewać, albowiem mógłby był on był zostać filozofem metaxychicznym na Salon24,  a tak to i skończył jako zwykły inżynier.


O innym takowym eksperymencie ja takoż i czytałam w literaturze, gdzie pracownicę biurową koledzy i koleżanki,  jak tylko próg biura przekroczyła, wszyscy ją w ten deseń z troską w oczach informowali,  że jest blada, wygląda jakoś niedobrze, schudła cokolwiek, włosy jej się przerzedziły, kiedy ostatnio robiła badania i czy nie jest może z nią co niedobrego? I jak raz, po kilku godzinach owa pracownica na tyle się poczuła gorzej, że z pracy się zwolniwszy i poszła do lekarza.


Nie wiadomo, czy było jej coś faktycznie i eksperyment pomógł, choć był okrutnym jak by nie było, albowiem oddziaływał on był na najważniejszy organ w człowieku, to znaczy na jego psychikę. Jak bowiem wiadomo, od psychiki jest całe ciało człowiecze uzależnione i wszystkie cuda uzdrowienia ciała zaczynają się w umyśle i duchowo oddziaływując w ten deseń na ciało, mogą je uleczyć, a mogą także samo jednak unicestwić. W ten deseń zaś, manipulując sprytnie na umyśle i sugestacyjnie będąc uzdolnionym, można na ten przykład nie tylko sprzątnąć teściową, ale zrobić znacznie więcej.


Aby zobrazować, jak można przy pomocy manipulacji na umysłowości więcej zrobić, posłużę się w ten deseń pewną piosenką, którą wielu z nas z dzieciństwa pamięta, a poniektórzy i traumatycznie:

"Rolnik sam w dolinie,  rolnik sam w dolinie.
Hejże dzieci,  hejże ha,  rolnik sam w dolinie.
Rolnik bierze żonę,  rolnik bierze żonę,
Hejże dzieci,  hejże ha,  rolnik bierze żonę.
Żona bierze dziecko,  żona bierze dziecko.
Hejże dzieci,  hejże ha,  żona bierze dziecko.
Dziecko bierze kotka,  dziecko bierze kotka.
Hejże dzieci,  hejże ha,  dziecko bierze kotka. .
Kotek bierze myszkę,  kotek bierze myszkę.
Hejże dzieci hejże ha,  kotek bierze myszkę.
Myszka bierze serek,  myszka bierze serek.
Hejże dzieci hejże ha,  myszka bierze serek
Ser zostaje w kole,  bo nie umiał w szkole     
Tabliczki mnożenia,  ani podzielenia. " )**


Taka to niby jest w ten deseń wesoła piosenka, zabawa jest, a w dzieciach strach się czając podskórny, do nerwacji paranoidalnej prowadzący, który kręci tym serem w kole, co rozpędzając się owo koło natenczas, jak niejaki roller coaster i u owego sera powodując zwarzenie umysłu.


Jak jednakowoż z owej piosenki wynika także samo, ser w kole pozostając, albowiem liczyć i analizować matematycznie nie potrafi, a kto pozostając daleko od analitycznego myślenia i logicznego w umyśle poukładania, wpadając w chaos i dostając histerii, nie względem tego co jest prawdą, a tego co stworzył w swoim umyśle na skutek wszelakich manipulacji, tak swoich własnych,  jak i tych płynących z zewnątrz.

)* "Wyglądasz naprawdę xujowo" ;-)
)** Kopia piosenki za  textowo. pl





Tekst po angielsku, albowiem polska wersja (poniżej) została usunięta przez, jak sądzę, Youtube.pl.

("Dieses Video wurde entfernt, weil es gegen die YouTube-Nutzungsbedingungen verstößt.")





Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo