KOBIETA KULA KOBIETA KULA
307
BLOG

Tajni Agenci Wśród Nas czyli Kula i Filozofia Iluminatycjonistyczna

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Społeczeństwo Obserwuj notkę 35

image

W czas powszechnego zamaskowania obywatelskiego wiele jest uczynionych różnistym Tajnym Agentom okazji do działania wszelakiego, a wiedzieć trzeba przy tym, że takowy Agent zawsze działa w pierwszym rzędzie na swą własną korzyść i poddając nieświadomego owego stanu rzeczy obywatela odpowiednio wysublimowanej manipulacji, z łatwością osiąga takowy Agent swoje zamierzone cele, albowiem manipulacja na ludzkim umyśle zawsze działa i na każdego, czy w to wierzymy czy nie.


Ważnym w ten deseń odkryciem jest jednakowoż fakt, że człowiek ma takową możliwość samemu stać się Tajnym Agentem, aby takowego paskudnego Agenta Manipulatora przechytrzyć i nie tylko nie dać się zmanipulować, ale takoż się postarać manipulacją własną,  rzeczywistość wokół siebie zmieniać i wpływać na takowych Agentów w sposób dla siebie odpowiedni.


Na ten przykład taka Kula Kobieta w zależności od tego jaką sobie założy maseczkę jest postrzegana różniście przez otoczenie, a i wszelakie cele sobie wyznaczone może osiągnąć, na ten przykład wolną wokół siebie przestrzeń, czy zakupy za friko z reklamówką pieniędzy gratis do tego, rzuconą przez sprzedawcę na ladę, zanim on sam na zaplecze nie ucieknie. Policaje także samo nie mając się do czego przyczepić, gdy Agentka Kula chabrowemi oczami ich czarując objawia iluminatycjonistycznie, że jedynie słuszną zdrowotnościowo opcją maseczki jest całkowite zasłonięcie twarzy, łącznie z włosami, albowiem na włosach także samo osiadają nie tylko wirusy wszelakie, na ten przykład wirus zwany Negative Einbildung, ale gorsza jeszcze natenczas zaraza zwana Pollen, co jest argumentacyjnie niepodważalne, a na dowód mogę zaraz tak kichnąć, że świat w posadach się zatrzęsie.


Ważne jest zatem, aby znaleźć w stosunkach międzyczłowieczych argumentację odpowiednią, czarować oczami chabrowemi i być bezczelnym, a zaprawdę ja wam powiadam, że można zostać w ten deseń nie do ruszenia przez żadnego Tajnego Agenta, nawet jak się jemu wydaje, że on samo dobro nam pragnie uczynić, albowiem niektórzy także samo nie zdając sobie sprawy, że są Tajnymi Agentami i działają na korzyść innych Wyższych Agentów, co się podają za Zbawców Ludzkości czy tak jakoś w ten deseń, że się tak iluminatycjonistycznie wyrażę.


Podam ja tutaj, jako przykład, jedną moją znajomą i pokrótce opiszę jej działania, zmierzające do manipulacji na Kuli Kobiecie w temacie duchowego rozwoju, tudzież kontaktów względem Wyższego Wymiaru, z którym jak ja już wspominawszy tu wielokrotnie, kontakt mam doskonały.


Osoba, którą teraz ja bezwstydnie tutaj obsmaruję, nie zna języka polskiego, tak więc mogę się tu swobodnie zająć jej iluminatycjonistyczną analizą filozoficzną. Znajomą moją jest od niedawna, względem kolektywnego uczenia się hobbistycznie języka angielskiego, które to nauczanie z powodu paranoistycznej panademonologii zostało natenczas zawieszone, a ten i ów na skutek wszelakich przemyśleń wewnątrznościowych musi się bliźniemu wywnętrzać, tak więc owa znajoma mnie sobie wybrawszy w temacie wywnętrzeń i wyznała mnie w ten deseń kilka tygodni temu, że ona się boi, szyje maseczki z trudem wielkim, albowiem ręce jej się ze strachu tak trzęsą i tak dalej w ten deseń się ona wywnętrzała. Względem zaś tego, że mój Anioł Stróż jest chochlikiem, zaraz też prowokację uczynił i głosem przeze mnie przemówił do owej znajomej:


" Nic się nie bój, przecie twierdząc co i chwila, że wierząca jesteś w Siłę Wyższą, a zatem musisz zawierzyć w modlitwę i miast trząść tym co do siedzenia powinno służyć, zmów modlitwę do Anioła Stróża".


Spodziewając ja się zaś podziękowań w temacie postawienia do pionu w kwestiach wiary w Wyższe Wymiary, prawie z krzesła z wrażenia spadłam, albowiem owa znajoma mnie powiedziała, że "jedynie słusznym jest modlenie się do Boga Ojca oraz Jezusa, a do Aniołów nie należy się odzywać, ani ich wzywać, albowiem można przywołać demona, który nas opęta", tudzież dostałam ja w pakiecie promocyjnym linki do wszelakich mówców religijnych, takoż do telewizji biblijnych, że o radiach nie wspomnę.


Tak to ja sobie refleksjonistycznie pomyślawszy, że wiele jest odmian człowieczej wiary i każdy powinien mieć prawo do własnej, jednakowoż niech się zastanowi nad owej wiary działaniem na swą duszę, w czasach Tajnych Agentów z misją na duszy człowieczej manipulacji. Skoro bowiem ja zawierzam Wyższej Sile, to zawierzam jej całkowicie i żaden Tajny Agent Panademonologiczny nie będzie miał siły, aby skraść mi duszę, karmiony moim lękiem egzystencjonalnym.


Umysł człowieczy i panowanie nad nim jest największą i najpotężniejszą bronią w walce o wolność jednostki i należy z owego atomowego potencjału korzystać, a wzmacniać jeszcze medytacją, która jak wiadomo, tym się różni od trwożnie szeptanej modlitwy, że modlitwa jest monologiem z listą żądań i oczekiwań od Stwórcy, a medytacja jest dialogiem z Wyższą Siłą, która absolutnie nie jest starcem z rózgą o słabej nerwacji, ale jest samą MIŁOŚCIĄ, na co ja posiadam wiele dowodów i doświadczeń cudownych.


Tak więc, korzystając z izolacji, postarajmy się wyciszyć i posłuchać swojego serca, porozmawiać ze Stwórcą, podziękować za to co jest, nie narzekać na to czego nie ma, rozwijać swój umysł, koncentrować na miłości i wdzięczności,  a nie karmić Złego strachem, przy okazji negatywistycznością rujnując swoje zdrowie.


Na sam koniec, aby nie było, że ja taka überkumata jak jaki doktor czy inny profesor, dodam, że też mnie czasem cosik sciśnie w dołku, ale wtenczas Anioł Chochlik mnie zawsze w zadek kopnie, za co takoż jestem jemu wdzięczną.  :-)


I takoż jeszcze w ten deseń, jak kto nie wie, jak sobie poprawić humor, a myślenie się jemu wymyka spod kontroli i wciąż schodzi z kursu na mielizny negatywizmów, niechaj obejrzy film poniższy, by się nauczyć manipulacji i zostać Tajnym Agentem od dywersji,pakującego drut pomiędzy szprychy podjazdów panademonologicznych.




Dla kogo za długie, polecam obejrzeć od 59:43 min.

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo