Krispin Krispin
133
BLOG

Reaktywacja Baader-Meinhof w Polsce?

Krispin Krispin Polityka Obserwuj notkę 0

Wygląda na to, że w naszym kraju odradza się organizacja terrorystyczna Frakcja Czerwonej Armii, która niegdyś działała w Niemczech (najpierw Zachodnich, potem zjednoczonych). Polski oddział niemieckiej FAC (bez "K" na końcu) nosi nazwę SSAK (Super Strajk Atrap Kobit). Panie zasiadające w (za)rządzie próbowały już terroryzować rząd RP, a dziś (a właściwie od wczoraj) terroryzują swoich partnerów i dotąd najlepszych sojuszników - tych z lewicy. Mają dobę albo... w dyby. To nie przelewki.

Kobity (zza)rządu przejawiają specyficzne myślenie o państwie jako o wspólnym dobru, kierując się dewizą: "Tym lepiej - im gorzej". Patrząc na wiekszośc z nich można się zastanawiać, dlaczego jeszcze nie krzyczą: "A ja gorę!" - co powtarzał duch niejakiego Zatorskiego. I panie chcą być takim zatorem na drodze do... wszystkiego. To prawdziwe mężynie... mężydła... a może mężony stanu. Jedno jest pewne - u większości w stanie jest sporo (centymetrów) i są w stanie... wiecznego pobudzenia! Może czekać je taki sam los jak Zatorskiego (z filmu Majewskiego) - wiecznego potępienia w wiadomym ciepłym (a nawet gorącym) miejscu. Do stu piorunów! A to się porobiło :)

Więcej w artykule: Strajk Kobiet postawił Lewicy ultimatum.

Krispin
O mnie Krispin

Jestem Polakiem. Jestem chrześcijaninem. Czy tak samo, czy bardziej? Jestem osobą myślącą. To ja, Krispin z Lamanczy. PS. Nie wierzę w przypadki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka