KrotkoInieNaTemat KrotkoInieNaTemat
166
BLOG

Tytułomaniaczka ;-)

KrotkoInieNaTemat KrotkoInieNaTemat Polityka Obserwuj notkę 0

Od dłuższego czasu wystarcza mi cierpliwości jedynie na czytanie tytułów medialnych zauroczeń, zwanych staromodnie - artykułami.

Właśnie jeden tytuł odbił mi się od ócz.

"Zaskakujące wyniki gospodarki w demii.". (Czy jakoś tak)

Ale jak to - "zaskakujące"? Ktoś miał wątpliwości, że jest lepiej niż dobrze? Mnie to w ogóle NIE ZASKAKUJE. Nawet przed publikacją jakichś tam cyferek, nie wątpiłam, nie wątpię i wątpić nie będę, że mnie nie zaskoczą! ;-)

Przecież ostatnie dni pokazały, że nie warto, naprawdę nie warto rozmawiać o kwestiach w stu procentach objawionych! 

Siermiężne feminatywy to nie moja bajka, ale "politolożka" brzmi niemal jak "patolożka"... Jak nie docenić tej... koincydencji;-) A więc politolożka na ugorze orze, jak nie może! Będzie tu zawsze KRÓTKO i nie NA TEMAT ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka