Momotoro Momotoro
30
BLOG

XI Rajd Motocyklowy "Prymas Tysiąclecia - PAMIĘTAMY" oraz VIII Rajd Motocyklowy Śladami Po

Momotoro Momotoro Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Pandemia pandemią, ale normalnie trzeba żyć, dlatego tez pojechałem na kolejny rajd. Rajd śladami Prymasa Tysiąclecia.

Sobota

Zaczęliśmy rajd od Mszy Św. w Archikatedrze Warszawskiej Świętego Jana Chrzciciela. Po Mszy Św wyruszyliśmy w drogę.

image


image


Pierwszym przystankiem było Loretto. Dotarliśmy tam na moment poświecenie nowego kościoła (link)

image


Drugim przystankiem był cmentarz w Kamieńczyku. Znajduje się tam grób dziadków prymasa.(link)

image


Trzecim miejscem było miejsce narodzin mamy prymasa (link), zaś czwartym miejsce narodzin taty prymasa (link).

image


Piątym miejscem było miejsce narodzin i młodości prymasa czyli Zuzela (link).

image

image

image


Szóstym miejscem było Andrzejewo, gdzie przeprowadziła się rodzina prymasa (link). Na cmentarzu znajduje się również grób jego mamy i siostry.

image


image


Wracając do Warszawy dojechaliśmy do miejscowości Fiszor, gdzie znajdowało się jedno z miejsc odpoczynku prymasa.(link)

image

Zakończyliśmy ten dzień w innym miejscu, gdzie prymas chętnie odpoczywał, czyli Choszczówce (link).

image


Niedziela
 Dzień zaczęliśmy od Mszy Święta w kaplicy Jasnogórskiej Matki Kościoła w Choszczówce.

image


Następnie pojechaliśmy do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Róży Czackiej w Laskach. (link)
image


image

Udaliśmy się też na cmentarz, zwany Małymi Powązkami.

image


image


Ostatnim punktem wyjazdu był VIII Rajd Motocyklowy Śladami Powstania Warszawskiego. Zaczęliśmy go od cmentarza Powstańców Warszawy (link)
image

image

Niestety zaraz potem zaczął padać deszcz, dlatego musiałem odpuścić sobie wykonywanie zdjęć.


Ciężko podsumować tak wiele czasu jednym zdaniem, choć jak zawsze najlepsze wydaje się jedno: "Bóg niech będą dzięki".

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo