Momotoro Momotoro
30
BLOG

Co się w sercu kryje cz.59

Momotoro Momotoro Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Rozważania na podstawie Katechizmu Kościoła Katolickiego art. 1996-2005.

Wszystko jest łaską. Każdy oddech, każde zabicie serca. Dziękuję Ci za każdą łaskę, każde dobro, które otrzymuję. Czy to bezpośrednio od Ciebie, czy to przez Twojego posłańca. Dajesz mi dobro, w swoim słowie, gdy je słyszę lub gdy je czytam. Dajesz mi dobro w tym, co użytkuję codziennie. Przepraszam, że tak mało tego dobra mogę oddać. Mogę Cię tylko kochać i próbować być, jak Ty. Dałeś i dajesz całego Siebie, bez warunków, bez ograniczeń, bez wykluczeń. Aż po ofiarę z siebie.

Daleko mi do tego, daleko mi do dania się do końca, po ofiarę z siebie. Coraz bardziej dociera do mnie, że trzeba to robić codziennie, bo bez tego nie ma przyszłości, nie ma życia wiecznego.

Choć jest to trudna droga, to chcę ją iść. Z pokorą, łagodnością, ale i z radością i pogodą ducha. Bo radość daje nie to co się zdobywa, ale to, co się daje z siebie. Może nawet najbardziej to, że daje się siebie drugiemu człowiekowi,a przede wszystkim Tobie.

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo