generee generee
78
BLOG

Dom dla dwojga cz. 2 - wątpliwość do zapisu MPZP

generee generee Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Poniżej zapis jednego z punktów MPZP.

Geometria dachów głównej bryły budynków: dwuspadowe, czterospadowe lub wielospadowe, symetryczne, o kącie nachylenia połaci dachowych od 30 do 45 stopni z możliwością wprowadzenia naczółków i przyczółków.

Wydaje się być to jasne - ale czy aby na pewno? Wątpliwość budzi wymóg symetryczności; niesprecyzowany.

Poniżej rysunki dwóch dachów - oba mają kalenice poziome, w obu połacie mają ten sam kąt nachylenia - z mojego punktu widzenia są to dachy symetryczne, ale mam przeświadczenie, że urząd będzie miał inne zdanie w przypadku dachu nr 2. Ciekaw jestem zdroworozsądkowych opinii ludzi spoza branży, choć jeśli jest na sali urzędnik to tez bardzo chętnie się zapoznam.


NR 1

image


NR 2

image

A właśnie w taki sposób jak nr 2 zamierzam przekryć swój dom dla dwojga.

I dlatego temat nie jest dla mnie teoretyczny - czeka mnie zderzenie z urzędem przy zatwierdzaniu.

generee
O mnie generee

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości