+LACH+ +LACH+
179
BLOG

wkraczamy.pl ???

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 6

Płynąc korabiem po niezmierzonych oceanach internetu znalazłem taką oto stronę:

www.wkraczamy.pl

O co teges? Czy to jakaś nowa prowokacyjna akcja markietingowa Housa czy innego Crop Towna? Jeśli tak to  dobrą sobie datę znaleźli...eh

 

Co tam jeszcze wyszukałem oprócz macek krakena:

 

www.27grudnia.pl

 

Głową mur przebijesz - Solidarność Walcząca

 

TVp Katowice i Forteca zmontowali teledysk!!!!

 

 

Pozdrawiam serdecznie  i montuje nowy materiał.

 

 

Rewelacyjna strona z fotografiami Jakuba Szymczuka!!!

www.decydujacymoment.pl

 

ps:

 Troszkę humoru:

 

wycofana reklama - parodia Donald Tusk

polecam końcóweczkę 

 

+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura