LeszekSmyrski LeszekSmyrski
73
BLOG

Motyl

LeszekSmyrski LeszekSmyrski Kultura Obserwuj notkę 4

Witam Państwa. Od czterech lat piszę o teorii systemów, ze szczególnym uwzględnieniem systemu złodziejskiego. Istnieje prawdopodobieństwo że spora część z Państwa uważa mnie za nudziarza, bardzo monotematycznego. Muszę przyznać że pisanie o złodziejstwie i sprawach złodziejstwu pokrewnych jest uciążliwe, dlatego postanowiłem że dziś przedstawię zupełnie inną stronę mojej aktywności, absolutnie wolną od medium pieniądza i władzy. Piosenka traktuje o komunikacji przez medium miłości, ale w warstwie tekstowej nie nawiązuje ani do Luhmanna ani Kosseckiego. Napisana z inspiracji fundacją „Dr Clown” dla dzieci z hospicjów. Melancholijny smutek tylko przypadkowo zbiega się z wynikiem wczorajszego meczu.

Wczoraj udało mi się premierowe wykonanie:


https://www.youtube.com/watch?v=jyFAFtQi3tQ&feature=youtu.be

Jestem złotym motylem

W promieniach słońca latam

Cieszę się taką chwilą

Co trwa do końca świata

Jestem płynącą chmurą

Z wiatrem na niebie tańczę

Jestem zielonym drzewkiem

Co rodzi pomarańcze

Gdy idzie noc, ja

Zamykam oczy

Gdy ranek wstaje światło

Znów mnie uroczy

Kiedy się śmieję to

świat się raduje

Gdy smutno mi i boli

Ciemność się snuje

Lecz Ty przychodzisz i

Trzymasz me ręce

I patrzysz w moje oczy

Nie chcę nic więcej.


Może jestem szalony, że wziąłem taki temat, ale tak naprawdę to temat znalazł mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura