tymianek tymianek
31
BLOG

Madonna w Polsce

tymianek tymianek Polityka Obserwuj notkę 3

Polska moherowa i michnikowska znowu starły się w boju . Tym razem poszło o piosenkarkę, artystkę szczerze powiedziawszy o przygasłej gwieździe. Śmieszą mnie katolicy chcący po pierwsze zagłuszyć ją a po drugie tym że dzięki nim o koncercie Madonny słyszała moja mama która bardzo mało się interesuje muzyką. Tak więc 1:0 dla Madonny i jej spinek. Następnym punktem dla niej jest wytworzenie wrażenia że kto za Madonną -swiatły  postępowiec przeciwko ciemny ciemnogród. Mnie koncert 15 sierpnia nie przeszkadza ale są ludzie którzy nie chcą tego zaakceptować. Tak więc rada dla Polaków jak usłyszałem w jednej z audycji walec kultury zachodniej przetacza się przez Polskę Polska za 20 lat drugą Holandią. Oby...

 

tymianek
O mnie tymianek

bezwzględny dla bezwzględnych współczujący dla współczujących

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka