tymianek tymianek
19
BLOG

Sonda

tymianek tymianek Polityka Obserwuj notkę 0

 Salon 24 postanowił przeprowadzić sondę na najlepszego prezydenta naszych 20 lat niepoległości. Zagłosowałem na Lech Kaczyńskiego, choć przyznaję z ciężkim bólem serca bo jednak w tym towarzystwem był bezkonkurencyjny. O Jaruzelskim nie chce mi się nawet pisac Wałęsa - niekomunistyczny prezydent  ale rozbijanie polskiej sceny politycznej no i co tu dużo mówić jaki Lechu jest każdy widzi i słyszy - niestety. Następny prezydent Kwaśniewski człowiek który tak wiele razy nas skompromitował chororba filipińska, dwuznaczne relacje z wielkim biznesem itp. No i na końcu Lech Kaczyński. Podobają mi się jego lewicowe ale chyba lekko ukrywane lewicowe przekonania nt. gospodarki , pochwalam wyprawę do Gruzji ale dziwi mnie obecność liberała Gilowskiej jako doradcy i wbrew GW którą czytam uważam za skandal jego politykę wobec Ukrainy i Banderowców.Oczywiście śmieszą mnie jego wpadki - nie potrafi założyć słuchawek, przekręcanie nazwisk, flagi. Wiem że to rzeczy błahe ale bez ich poprawy nie ma szans na reelekcję

tymianek
O mnie tymianek

bezwzględny dla bezwzględnych współczujący dla współczujących

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka