trez trez
290
BLOG

Masowe protesty LGBT

trez trez LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Media donoszą o masowych protestach w wielu miastach Polski i za granicą. W obronie Margot. Masowy protest odbył się również rzekomo we Wrocławiu.

Podejżewam, masowy protest odbył się w podziemiu. W mieście akurat byłem i widziałem może z 15 protestujących. Kilkoro z nich, głównie panie 50+, widziałem wcześniej. Protestowały w obronie "praw kobiet" i przeciw jednemu z kandydatów na prezydenta.

LGBT to temat grzany w mediach, korporacjach, sztuce, polityce. Gdyby pieniądze włożone w "obronę LGBT" dać gejom, żyliby oni w dostatku na prywatnej wesołej wyspie. Działacze i obrońcy pomarliby za to z głodu.

Drodzy działacze i obrońcy, wasi sponsorzy popatrzą kiedyś na wyniki waszej kampanii i stwierdzą, że z tej mąki chleba nie będzie. Pewien pan chwalił się kiedyś, że Ukraiński Majdan kosztował go głupie 10 milionów. Imprezę uświetniali sportowcy, Angela Merkel, Kaczyński. Doprowadziło to do rewolucji, obalenia rządu, w końcu również do wojny. A u Was co? 15 osób przy temacie grzanym w mediach non stop?

Byle żongler gromadzi większy tłum.

trez
O mnie trez

Pisarz ze mnie jak z koziej d**y trąba. Ale się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo