Ludzkie Oblicze Prawicy
Ludzkie Oblicze Prawicy
Stowarzyszenie Ludzkie Oblicze Prawicy Stowarzyszenie Ludzkie Oblicze Prawicy
114
BLOG

Start kampanii wyborczej kandydata Konfederacji na posła - Pawła Januszewskiego

Stowarzyszenie Ludzkie Oblicze Prawicy Stowarzyszenie Ludzkie Oblicze Prawicy Polityka Obserwuj notkę 0

START KAMPANII WYBORCZEJ!

Dnia 03.09.2019 r. w Chełmnie zainaugurowana została kampania wyborcza kandydata na posła z ramienia Konfederacji - Pawła Januszewskiego: "Jest mi niezmiernie miło, że właśnie tutaj w Chełmnie mogę zainaugurować swoją kampanię. W Chełmnie się wychowałem i dorastałem, chodziłem tutaj do szkoły, a także pracowałem. Bardzo liczę na Państwa wsparcie właśnie tutaj. Oczywiście nie mam tutaj na myśli bezpartyjnych władz samorządowych, ale zwykłych mieszkańców, wśród których cały czas mam wielu znajomych, kolegów i przyjaciół." 

Kandydat poinformował podczas konferencji, że nastawia się na aktywną formę kampanii i bycie blisko ludzi i ich potrzeb: "Jeśli chodzi o samą kampanię, to chcę postawić na kampanię aktywną. Założyliśmy sobie wspólnie z moim sztabem wyborczym, że podczas tej kampanii odwiedzimy wszystkie miasta i gminy w moim okręgu wyborczym. Bardzo cenię sobie bezpośredni kontakt z ludźmi, możemy wówczas wymieniać swoje opinie na temat programu i na bieżąco go uzupełniać. 

Co do kwestii programowych, głównym obszarem zainteresowania naszego kandydata są kwestie gospodarcze: "Jeśli chodzi o sam program wyborczy, to przede wszystkim chcę postawić na gospodarkę. System podatkowy wymaga ujednolicenia i uproszczenia tak, aby był zrozumiały dla większości społeczeństwa. Chcę także skupić się na absurdach prawnych, z którymi na co dzień stykają się zarówno pracodawcy, jak i pracownicy. Będę także skupiał się na przedstawieniu dwóch bardzo istotnych filarów dla życia każdego człowieka: edukacji i zdrowiu. W tym wypadku wspólnie ze sztabem wyborczym finalizujemy pakiet rozwiązań dla każdej z tych dziedzin i przedstawimy go Państwu na mojej stronie internetowej. Już teraz bardzo proszę Państwa o głosy 13. października. Ostatnie miejsce na liście Konfederacja Wolność i Niepodległość." 


Paweł Januszewski - ostatni na liście, pierwszy dla Polski!


Link do strony kandydata: http://paweljanuszewski.pl/

Link do strony na FB: https://www.facebook.com/januszewskipl/

Zobacz galerię zdjęć:

Konfederacja Wolność i Niepodległość
Konfederacja Wolność i Niepodległość

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka