lukasmaster lukasmaster
241
BLOG

Bożonarodzeniowo

lukasmaster lukasmaster Rozmaitości Obserwuj notkę 0

      Czas noworoczno – bożonarodzeniowy to dla mnie okres bez Internetu, a z pewnością bez S24, są ciekawsze rzeczy do robienia niż pisanie tutaj. Czego więc mogę życzyć wszystkim piszącym, komentującym i czytającym. Pomyślcie sobie w tym momencie jakieś osobiste (niepolityczne) życzenie i niech się wam spełni.

      Specjalne i indywidualne życzenia dla panów Donalda Tuska u Jarosława Kaczyńskiego. Życzę panom spokojnej i owocnej emerytury już od 2011 roku. Pan premier nie się cieszy bawieniem wnuków, a pan prezes rozkoszuje, zbliżającą się nieuchronnie, jesienią życia.

      Specjalne życzenia dla zwolenników nowowybranego/obecnego prezydenta Białorusi, którzy się tu nagle objawili. Otóż nie wiem w sumie czego byście chcieli, wiem jednak czego wam nie życzyć. Nie życzę aby spałowano was do nieprzytomności, a potem ledwo docuconych postawiono przed sądem i skazano za chuligaństwo, tylko dlatego że mieliście czelność posiadać i wyrażać inne zdanie niż władza.

Ok. no to mały muzyczny upominek (Hans Zimmer oczywiście)

PS: zrobiłem sobie na blogu małe świąteczne porządki, a ponieważ uznałem że przez ostatni rok wypisywałem same głupoty więc wywaliłem wszystko.

lukasmaster
O mnie lukasmaster

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości