lukasmaster lukasmaster
517
BLOG

Gazeta Polska?

lukasmaster lukasmaster Polityka Obserwuj notkę 4

     Przeglądając dziś Internet trafiłem na stronę zatytułowaną Gazeta Polska. Ponieważ unikam od jakiegoś czasu krajowej polityki i nie specjalnie interesuję się portalami polskich periodyków, początkowo myślałem że trafiłem na stronę papierowej „Gazety Polskiej’. Znalazłem tam jednak wpisy, powiem to delikatnie, krytyczne wobec choćby śp. prezydenta Kaczyńskiego, czy PIS.

     Jest tam że trochę artykułów blogerów z Nowego Ekranu i chyba też z S24. Nie wiem czy ów portal ma w ogóle coś wspólnego z Gazetą Polską red. Sakiewicza. Wątpię ale czy ktoś wie na temat tej strony coś więcej? Czy np. mają zgodę na publikacje tekstów z S24 lub NE.

Link do jednego z tekstów

http://pg.hosting5917425.az.pl/?p=4333

lukasmaster
O mnie lukasmaster

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka