ŁUK. ŁUK.
138
BLOG

500 tysięcy więcej głosów Duda a teraz czas na Niemieckie media !

ŁUK. ŁUK. Polityka Obserwuj notkę 10

Po wyborach typowałem 51.5 do 48.5 dla Dudy i postawiłem tysiaka u bukmacherów dziś mam wspaniały poniedziałek wygrał mój faworyt biegnę do kasy po wygraną oni najlepiej typują od pół roku stawiali na Dudę. A teraz do roboty wybory następne za 3.5 lat dominacja PIS jest zapewniona , pierwsza sprawa to rozpędzenia Niemieckich gadzinówek to co one pokazały w czasie wyborów to dno i wstyd i głupota PIS i Kaczyńskiego , że toleruje piątą kolumnę w Polsce . Jak nie zlikwidujecie agentury Niemieckiej w życiu politycznym Polski to was rozliczy wyborca to jest pewne , są opozycyjne gazety Wyborcza , Rzeczypospolita i inne to jest Polski kapitał i nikt nie mówi o ich likwidacji są wrogo nastawione do Rządu to jest demokracja ale obce państwo Niemcy w 80% w mediach to przyzwolenie to głupota rządzących !!!


ŁUK.
O mnie ŁUK.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka