Boanerges Boanerges
682
BLOG

Piosenka, która została specjalnie nagrana na pierwsze urodziny

Boanerges Boanerges Kultura Obserwuj notkę 10

Nie będę ukrywał, że utwór powstał wcześniej nim idea Salonu24 się zmaterializowała w postaci witryny www. Moja satysfakcja jest tym większa, że słowa oddają klimat, jaki prawdopodobnie zawita w sobotę w klubie Societe. Będzie wino i rytm, suknie, które będą rozpraszać, "tajemniczy głos", szpieg T, i tajemniczy trup.

Poniżej podaję link, pod którym można ściągnąć piosenkę o wdzięcznym tytule "Sabat" zespołu Triquetra z płyty pod tytułem "T". Warto dodać, że producentem płyty jest Robert Lica Friedrich a na wokalu autor tekstów Kuba Podolski. Enjoy it!

http://pliki.muzyka.pl/pliki/hh/mp3/Triquetra/Triquetra-Sabat.mp3

Myślę, że jest to poważny pretendent do tytułu hymnu S24 przynajmniej w tym roku.

I jeszcze słowa:

 

Sabat


co jak co

dziś spotkam Cię na bank,

garnitur na błysk

a nóż ukryty mam,

nadchodzi zmierzch,

nadchodzi ciemna noc,

co jak co,

dziś spotkam Cię na bank,


napięcie rośnie tak, hura


raz po raz

zrozumiem słowa dwa,

co czwarty gest,

co szósty ważny znak,

długie suknie wciąż

rozpraszają mnie,

raz po raz,

zrozumiem słowa dwa,


napięcie rośnie tak, hura


wino i rytm

i tajemniczy krok,

garnitur na błysk,

a nóż ukryty wciąż,

nadchodzi zmierzch,

nadchodzi ciemna noc,

wino i rytm,

i tajemniczy krok.

Boanerges
O mnie Boanerges

Sancte Michael Archangele, defende nos in proelio. Contra nequitiam et insidias diaboli esto praesidium. Imperet illi Deus, supplices deprecamur: tuque, Princeps militiae coelestis, Satanam aliosque spiritus malignos, qui ad perditionem animarum pervagantur in mundo, divina virtute, in infernum detrude. Amen. Michał Archanioł by Rębajło Kulturowy --> http://lach.salon24.pl/52463,index.html Relacja z wręczenia Boanergesów Bogurodzica Moja emalia na czas? na miejsce? na pewno! na serio! "... religia zdobyta staje się religią niepotrzebną" - D.Karłowicz "... a może ja chcę by moje życie miało ciężar" - B. Wildstein, Trzech kumpli "W świetle dnia wszystko jest widoczne. Zło, choć krzykliwe, w gruncie rzeczy jest słabe, dlatego ukrywa się w ciemnościach..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura